Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~slodkiromeo | użytkownik

imię i nazwiskoSzalony Johny adres zarejestrowany06.01.2008 @18:19:47 ostatnio na stronie18.09.2015 @08:34:42











kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10279612
digarty167 komentarze3251 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
'leoanne    25.05.2009 @23:28:45
BG wydawalo mi sie rejestracja Biograd na Moru...w Pakostane nie bylam, ale bylam zaledwie 35km dalej na poludnie na wyspie Murter, w miescie Murter
'leoanne    25.05.2009 @23:17:08
HR ale gdzie ta fote dokladnie zrobiles?
~cherryblue    23.05.2009 @09:12:13
taa ;P do Twojego :PPP
~Violetka007    13.05.2009 @20:25:24
gomene, skleroza mnie dorwała :D
~Violetka007    13.05.2009 @20:15:08
a ja Ciebie nie U_U
~Christiane    07.04.2009 @11:03:24
mikołajową copke mo :D
_______
"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."
~Christiane    06.04.2009 @21:24:30
pozdro pozdro :D
_______
"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."
~Christiane    06.04.2009 @21:22:12
Kret to mój ziomek z wioski ba, z jednej ulicy!
_______
"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."
~VajLetta    21.03.2009 @22:00:45
Kiedys się nad tym zastanawialam....Bardzo mozliwe,że tak jest ;/
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:57:54
A to bardzo mi miło.
Często się dziwią.
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:56:42
Własnie się tak domyśliłam ;P
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:55:13
Póki co nie posiadam ;]


A motoryzacja to jedna z pasji.
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:53:36
A! I z tego co mi wiadomo to to się nie nazywa luksografią. Luksografia to "trochę" co innego.
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:50:31
Dziekuje
Od razu taka dowartsciowana jestem ;P
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~VajLetta    21.03.2009 @21:48:28
Bo muscle cary poprostu trzeba lubic,a nie kazdy lubi te z przełomu lat '60-'70.Ja mam "kota" na ich punkcie. Szczególnie mustangów,ale i chargerow,challengerów.....no i tylko dla mnie dopuszczalne fastbacki ;P
_______
"Dziękuję" jest miłe,fajne,cool i dżejzi
...mimo to zdecydowanie preferuję podziękowania w ramach ocenienia którejś z moich prac.

V!
~cherryblue    19.03.2009 @13:45:16
bo ja jestem zaskakliwa ;D
~triludan    17.03.2009 @17:36:53
No widzisz. Dzięki Ale dopiero za 2 razem się utrzymało bo wcześniej mi usunęli.
_______
Aby komuś pomóc trzeba być kimś, nikim by zaszkodzić...

Sami - szlag by to trafił - artyści z nieziemskim ego...
~firletka1    14.03.2009 @11:39:04

~XxDzoannaXx    14.03.2009 @11:38:14
otoz to
_______
cenie ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji..
~bogumila    22.02.2009 @13:34:49
dziękuje i pozdrawiam
_______
Piękno jest otwartym listem polecającym, który z góry zdobywa dla nas serca.
? Arthur Schopenhauer
Zapraszam na mój blog: http://www.beme.com.pl
~smigi    22.02.2009 @01:07:32
Spoko, ja też kiedyś zaczynałem Niejest zły ten mustangsą dużo gorsze ale fak faktem, jakbyś dłużej nad nim popracował byłoby napewno lepiejTak czy owak czekam na następną furę od ciebie:P
Pozdro
_______
.....wstawiam 'rewelke' jeśli Twoja praca naprawde zrobi na mnie wrażenie....
~xxxss    21.02.2009 @18:15:43
Nie, Wrocław Popowice : ). POzdrawiam
~anko18    15.02.2009 @18:53:10
haaa. dzieki ;]
~TruuskawkowaPanna    13.02.2009 @14:38:52
Dzięki
_______
Suck My Kiss !
~justine80    11.02.2009 @19:20:01
Oj słodki witam A ta butelka znajduje się w Middlesbrough - North England
_______
"Piękno jest obecne, tylko trzeba chcieć je widzieć, lub przynajmniej rozmyślnie nie zamykać oczu."
— The
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt